Blog

OKUYORUM YAZIYORUM REHBERLİK SUNUMU

OKUMA YAZMA ÖĞRENİYORUM REHBERLİK SEMİNERİ-12 Ekim 2019

Eğitim ve Rehberlik Koordinatörümüz Sn. Elvan Çoban tarafından 1. Sınıflar velilerimize “Okuma Yazma Öğreniyorum” konulu rehberlik sunumu gerçekleştirildi.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.

Benzer İçerikler

LGS 2022-2023

LGS 2022-2023

Başarı bir yolculuktur , bu uzun soluklu maratonda bizi gururlandıran öğrencilerimize...